A kezdetek

 2011.04.08. 22:18

HOgy miért is kezdtem bele a fogyókúrába?

Nem is fogyókúraként indult.....

Botond kisfiam 5 hónapos korára sajnos nagyon ekcémás lett. EZ volt 2008 áprilisában. Nem tudtuk, hogy miért/mitől.... elvittem bőrgygyászhoz, allergológushoz. MIndenki csak rángatta a vállát, húzták a szájukat. Krémeket kaptunk, szteroidos krémet. AZzal kenjem le a pöttyöket. Tele volt a teste szegénykémnek. Hogy gondolták, hogy az egész testét lekenem ezzel a  krémmel????.....

Az egyik ismerősöm ajánlott egy kiváló orvost, gasztroenterológus szakembert, vigyem le oda. Hát jó, egy próbát megér.....levittük, és eltiltottak engem, mert szopizott, a tejet-tojást tartalmazó ételektől. Kivoltam teljesen, mert én imádtam enni. Ekkor voltam 92 kiló. SZval megkaptam azt a listát, ami tartalmazta azon ételek neveit, amit ehettem....hát, nem eresztett el a dnő.....

követtem minden utasítást, nagyon szbálykövető vagyok egyébként is...szval pontról pontra követtem az utasításait, és BOtondka pöttyei gyönyörűen javultak. AZtán a tejet szójatejjel helyettesítettem, és így sajnos keresztallergiás lett, amit szintán ki kellett az étrendből hagyni. ÍGy már tényleg alig lett vmi amit ehettem....és hogy jól is lakjak. Ennek hatására, hogy ennyire ki kellett hagynom a fehérjéket az étrendemből, ennek hatására a húst sem kívántam. AZt is elhagytam. Teljesen vegánul ettem. Találtam egy szakécsnőt, aki így főz, és imádtam így enni. Ezzel az étkezéssel (csak zöldség, gyümölcs, tofu, teljeskiőrlésű kenyér) fogytam első körben 12 kilót. ÉS még jól is éreztem magam!!!!

Hogy hogyan tovább? AZt a következő bejegyzésemben leírom. :-)  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://30kilominusz.blog.hu/api/trackback/id/tr622810798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása