A kedvenc salátám

 2011.04.16. 20:55

MA sokat agyaltam azon, hogy is folytassam a recepteket....

Arra jutottam, hogy a kedvenceimet (saláta, főétel, desszert) fogom Veletek megosztani. Ezeket nagyon-nagyon szerettem. Ma a kedvenc salátámat hoztam, holnap is salit fogok hozni. Ezt a kettőt imádom nagyon. :-)

 

 

Vitamin saláta:

 

Hozzávalók:

- 2 tojás

- 1 jégsaláta

- 1 csokor petrezselyem

- 4 rózsa főtt brokkoli

- 1 ek. olívaolaj

- 4 ek. reszelt sajt

- 1 fél citrom leve

- só, bors

- 4 retek

- 2 tojás paradicsom

 

Elkészítése

Nagyon egyszerű. :-) Összedaraboljuk a zöldségeket -paradicsom, retek. A tojásokat megfőzzük , majd apró darabokra vágjuk azokat is. A sajtot lereszeljük, a jégsalátát összetépkedjük. A brokkolit rózsáira szedjük, és a mikroban megpároljuk. NAgyon jó a mikorban, mert abszolút megmarad a brokkoliban a vitamin. Nem fő ki belőle. Egy nagy tányérra szoktam tenni, 750 W-on, kb. 3-5 percig. Attól függ...közben megnézem, és látom, hogy mikor jó. Az összes előkészített hozzávalót egy nagy tálba összeöntjük, az olívaolajat is ráöntjük, sóval, borssal ízesítjük. A fél citrom levét is hozzáöntjük. Jó alaposan összekeverjük.

Egy picit lehet érlelni a hűtőben fogyasztás előtt, de nem muszáj. Én frissen összekutyulva szeretem/imádom. NAgyon finom, kiadós. Akár vacsira is szuper! (Érdekesen hangzik a citrom leve, brokkoli, sajt együtt......de megéri kipróbálni, hiszen isteni finom! Nem fogtok csalódni! :-) )

 

Jó étvágyat hozzá! :-) :-) :-)  

A bejegyzés trackback címe:

https://30kilominusz.blog.hu/api/trackback/id/tr452831989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása