Leves

 2011.04.14. 11:28

Sziasztok!

Vééégreeee, hoztam receptet is. :-) Tegnap már megírtam, csak a netem elszállt, így az írásom is. :-( NO de most pótolom.

Leves receptet hoztam, sima, mezei zöldséglevest. De ezt is lehet diétásan. Tészta, rántás nélkül.

1. Hozzávalók: leveszöldségek ki mit szeret bele tenni...(sárgarépa, fehérrépa, karalábé, karfiol...) vöröshagyma, fokhagyma, 1 ek. olívaolaj vagy kukoricacsíraolaj, fűszerek (oregánó, bazsalikom, kakukkfű, petrezselyem) só, natúr vegeta

2. Elkészítés: az 1 ek. olívaolajon (vagy kukoricacsíraolajon-én ezt használom)  üvegesre párolom a vöröshagymát. Amikor ezzel végeztünk, akkor a zöldségeket, amiket előre megpucoltunk, feldaraboltunk, beletesszük az edénybe, és annyi vizet öntünk rá, hogy ellepje. Ki milyen sűrűn szereti... :-) Aki pirosan szereti a zöldséglevest, az tehet bele 1 teáskanál pirospaprikát is. Vmennyi sót, natúr vegetát szoktam az elején beleszórni a levesbe, de igazából a végén szoktam ízesíteni. Mert akkor kevesebb sót köt meg a leves. ÉS kevesebb sót vesz fel. A félpuhára főtt zöldségek közé beledobom a fokhagymát. Egészbe is lehet. :-)

Mikor puhák a zöldségek a levest befűszerezzük, oregánóval, bazsalikommal, kaukkfűvel, sóval, borssal is akár, és már kész is. :-) Se tészta nem kell bele, se rántás. Így finom. ÉS lehet belőle enni több tányérral is. 

A levest azért szeretem, mert akkor kevesebbet fogok enni a másodikból, ami hízlalóbb, mint a leves. :-) 

Mindenkinek jó étvágyat hozzá!  

Holnap egy krémleves receptjét fogom megosztani Veletek! :-) GYertek....

A bejegyzés trackback címe:

https://30kilominusz.blog.hu/api/trackback/id/tr692825310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása