80-on túl. :-)

 2011.04.09. 21:11

Szval, miután 80 kilós lettem, és imádtam tej-tojás-hús nélkül enni....Az egyik kedves barátnőmmel beszélgettem, és feljött, hogy olyan jól haladok a fogyással, hogyan lehetne még?....adott egy tel.számot. Egy dietetikus számát.

EZ volt 2008. júniusában. NAgyon elszánt voltam.

Szerintem az a legfontosabb, hogy agyban nagyon-nagyon akarjuk a fogyást, és lássuk magunkat vékonyan, csinosan! EZ nagyon fontos!!!

Júniusban felhívtam Timit, beszélgettünk, majd mailen küldött egy anamnézist, amit kitöltöttem. Kitöltöttem a kérdéseket: mit eszek, mit szeretek nagyon enni-csoki. :-) hihi-meg egyéb olyan, ami nem egészséges, no de komolyan, már a tömény, magyar ételeket nem annyira bírtam megenni, szval amiket ettem: teljes kiőrlésű kenyér, bio boltos, padlizsánkrémmel, pástétommal, gabonakolbásszal. ÁLt. ezeket váltogattam reggelire, vacsorára. Sok sok gyümölcsöt ettem.

Megválaszoltam a kérdéseket, és Timi már másnapra küldte a recepteket, meg az egész napos étrendet. Reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora. Napi 5*-i étkezés!!! ÉS sok-sok folyadék. ÉS! ZÖLD TEA!!! Ez nagyon fontos! SOk folyadék, Zöld tea! Ez a kettő csodákat művel a fogyást illetően. JA, és heti 1 gyümölcsnap! Az a tuti! A szervezetem már kérte sokszor a gyümölcsnapokat. Csináltam zöldségnapokat is. AZt is imádtam.

Az étrend lényege az volt, bár Timi felhívott, miután megkapta az anamnézisem, hogy komolyan gondoltam, hogy fehérje nélküli étrendet kérek? Tudom, hogy ennek mi lehet a következménye? Meghallgattam, végül a light mozarellát beletettük az étrendembe, meg a natúr joghurtot. Tehát, az étrend lényege: kiiktatni a fehér pékárukat, kiiktatni a nassolást! ÉS! A cukrot is! Meg a zsíros ételek. A másik nagyon fontos momentum: 5* kell enni. ÉS az is evésnek számít, ha gyümölcsöt ettem.

Kb. így nézett ki egy napom:

R: 6 dkg tk. kenyér, 6dkg gabonakolbásszal, zöldségekkel

T: (az évszaktól függött, hogy milyen gyümölcs) 2 narancs, 2 mandarin

E: párolt zöldség, 1 szelet natúr hússal (heti 1* tett az étrendembe húst, mert ezzel sem értett egyet....meg ált. az volt az ebédem, amit Zitától hoztam-ő főz teljesen natúran. Imádtam ahogy főzött.)

U: 5 dkg tk. keksz, 1 alma

V: (ez is fontos része a fogyókúrának!) saláta! - jégsaláta, retek, uborka, paprika, hagyma, és vagy natúr, olívaolajos öntettel, vagy joghurtos öntettel, + 6dkg tk. pirítós. És ez elég volt egy napra. (Saláta recepteket küldött Timi sokszor, azokból ma is csemegézek, már amit ehetek, most, hoyg szoptatok. :-) )

Ez kb. 1200 kcal. HA nem volt elég, mert voltak olyan napok, akkor ehettem mellé gyümölcsöt még.

És csak úgy olvadtak lefelé a kilók. Heti 1 kiló az fix volt mindig. Sokkal jobban éreztem magam, jó érzés volt könnyűnek lenni.

ÉS még mi kellett ahhoz, hogy 36-os méretem legyen? Az a következő bejegyzésben leírom. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://30kilominusz.blog.hu/api/trackback/id/tr862812933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása