65 kilós álomcél elérése.

 2011.04.10. 13:29

Ahogy főztem a mai ebédet - palacsinta volt, de egészségesen, tojás nélkül, zabpehelyliszttel. :-) - azon agyaltam, hogy hogyan is fojtassam a blogot, hogy érdekeljen bennetek továbbra is. :-) ÉS hogy szívesen olvassátok. 

Kedves tanfolyamtársam már receptekért nyúz. :-) Évának üzenem, hamarosan lesznek azok is. :-) AZt terveztem, hogy befejezem, hogy hogyan is értem el az álom 65 kilós súlyomat. (Bár a végére 62 is voltam, mondjuk az a 3 kiló az idegességtől ment le.)

Befejezem a mai hozzászólásomban, és utána összefoglalom a főzési praktikáimat, ahogyan én főztem. ÉS jöhetnek a receptek. :-)

 

Az előző bejegyzésemet ott hagytam abba, hoyg olvadtak lefelé a kilók a dietetikus által írt étrendtől. SZerencsére nagyon jó, rugalmas a bőröm, így nem nyúlt meg, kicsit itt ott persze striás, a 3 gyerkőc után, de alapjába véve szép maradt. DE! Arra gondoltam, ha már szépen levékonyodtam, legyen formája is az izmoknak, popsinak, karomnak, combomnak, ne csak vékonyak legyenek.

Felkerestem egy személyi edzőt - véleményem szerint, sőt, tapasztalatom szerint sokkal hatásosabb volt, mintha csak egyedül eljárni konditerembe. Jártam konditerembe az első baba megfoganása előtt, és közel sem volt ilyen látványos, csinos eredménye. Pedig! heti 4* jártam 2 órát végig edzettem keményen. Nem pihentem, nem álltam meg. SZval a személyi edzőhöz heti 1* jártam, 2 órát. De az írtózatos kemény torna volt. MÉg napokig dolgoztak az izmaim is keményen az edzés után. NAgyon nagyon szerettem járni, szuper érzés volt. ÉS csak a saját test súlyával dolgoztunk, majd ahogy erősödött az izmom, terheltük, előszőr csak kicsi súlyokkal. ÉS a legalapvetőbb gyakorlatok a legjobbak! Az is a lényeg, hogy rendszeres legyen, és hogy csináljuk. (Kaptam otthonra házi feladatot, amit minden nap meg kellett csinálnom. Karra, hasra, fenékre.) ÉS agyban nagyon nagyon akarjuk, és élvezzük. Az egész lényege, érezzük jól magunkat torna közbe is, és utána is. 

Reggel 6 órára mentem edzésekre, mert utána férjem ment dolgozni, így mire hazaértem a 2 lurkóm már ébren volt, indulhatott a nap. ÉS szerettem reggel járni edzésekre, mert hatalmas lökést adott az egész napra. Amikor mentem edzeni, azokra a napokra Timi-dietetikus-több kalóriát írt. (kb. 300/400 kcal-val)

MAjd, miután megerősödtek az izmaim, az edző elővette a boksz kesztyűt. NA, az vitte csak igazán a centiket lefelé. :-) ÉS ráadásul piszkosul élveztem. EZ az a sport, amit nekem találtak ki. Kick-boksz-ot tanított nekem. Imádtam. Mondjuk az edzés végére csurom víz voltam, de nagyon szerettem csinálni. Hatalmas erőt, kirobbanó érzést adott. (Alig várom, hogy megint mehessek. :-) )

A boksz dobta rá az egész fogyókúrámra a koronát. NAgyon csinos lettem a végére, és izmos lett a karom, hasam, hátam, combom, fenekem. Ennek köszönhetően mikor terhes lettem a 3. babával, alig lett hasam a végére, pedig 3850-el született Kincső. ÉS, nem fájt a hátam a végén sem. Terhesség alatt tudtam jól enni, akkor is nagyon sok zöldséget, gyümölcsöt ettem, hasonlóan étkeztem, bár több szénhidrátot kellett bevinnem. Mert sajnos azt kívánta a baba. ÉS a szoptatás.....hát.....na de majd ha már nem fog szopizni! :-)

Júniusban (Ekkor még 80 kiló voltam) kerestem meg a dietetikust, és szeptemberre már elértem a 65 kilót. Onnantól kezdve már a súlyom nem nagyon változott, de centiben nagyon sok ment le. HAvonta mért az edző centivel. NAgyon jó volt látni az eredményt. ÉS érezni magamon, hogy milyen hatása van! Főleg az arcomon - sokkal szebb lett - látszott, hogy mekkora változás volt a szervezetemnek is. ÉS ez egy ÉLETMÓD! Nem csak egy hírtelen jött fogyókúra. Meg kell tanulni, hogyan kell jól főzni, sok-sok kalóriát lehet lecsípni, ha egyes ételeket máshogy készítünk el. Más alapanyaggal.

De ez a következő bejegyzésem tartalma lesz. :-) SZép vasárnap délután midenkinek! :-)

  

A bejegyzés trackback címe:

https://30kilominusz.blog.hu/api/trackback/id/tr902814155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pzitiv60 2011.04.15. 12:57:38

Szia, nagyon ügyes vagy, hogy lefogytál! Elkérhetem a dietetikus elérhetőségét?
Előre is köszi
süti beállítások módosítása